دکتر خیام نکویی : رسالت خبرنگار، انتقال و انتشار روحیه امیدواری در جامعه است

پایگاه خبری DA1news: پنجمین تور رسانه سازمان تات در موسسه تحقیقات گیاهپزشکی، مصادف شد با روز خبرنکار و حضور خبرگزاری های، پایگاه های خبری، رسانه های شنیداری و دیداری نشانگر اهیمت و جایگاه ویژه موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور بود. این ویژگی منجر به حضور دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رییس سازمان تات در جمع خبرنگاران این تور رسانه ای شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری DA1news، دکتر خیام نکویی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان تات در نشست با خبرنگاران حاضر در این تور گفت: همزمانی این تور با روز خبرنگار را به فال نیک می گیرم و همین جهت روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تبریک می گوییم.

دکتر خیام نکویی گفت: رسالت اصلی خبرنگار انعکاس صحیح و دقیق و به موقع، اخبار بوده و انتظار ما در کنار نقد، انعکاس و تفسیر عملکرد سازمان، انتشار نتایج و پیشرفت ها و انتقال آن و همچنین نشر روحیه امیدواری به جامعه است.

رییس سازمان تات افزود: ظهورو بروز و ظرافت و درایت در خبر درکنار برداشت و انتشار و انعکاس آزادانه آن، یکی از وظایف و رسالت های اصحاب رسانه به شمار می رود.

وی ادامه داد: موقعیت شناسی، ترسیم افق حرفه ای و حرکت در جهت نخبگی حرفه ای و همچنین انگیزه و ترسیم و بررسی مسیر حرفه ای در رسانه ها را عامل موفقیت رسانه ها و خبرنکاران دانست.

خیام نکویی در ادامه افزود: تکامل در هر جایگاهی موقعی متوقف می شود که فکر کنیم بطور  خاص، کامل شده ایم و توصیه من در روز خبرنگار به شما عزیزان خبرنگار این است که در هر موقعیت شغلی که قرار دارید، همواره آموزش، پیشرفت در عمل و استفاده از تجربیات دیگران را سرلوحه کار رسانه ای خود قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *