تثبیت جایگاه بهترین عملکرد؛ رتبه اول شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان شرقی در کشور

پایگاه خبری DA1news: شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان شرقی در 9 ماه اول سال 1402، بهترین عملکرد را بین شرکت های شهرک کشاورزی کشور به ثبت رساند و رتبه برتر بین استان های کشور را به خود اختصاص داده است.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد کشاورزی استان، شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان شرقی در سه ماهه اول سال جاری نیز جایگاه اول بین استانهای کشور را به خود اختصاص داده بود. در لوح تقدیری که به همین مناسبت توسط علیرضا بزرگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی به میرمحسن موسوی اهداء شد، آمده است: بدینوسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه جنابعالی در زمینه پیشبرد اهداف این شرکت در سه ماهه اول سال جاری که حائز رتبه برتر بین استانهای برگزیده شده اید، تقدیم می دارم.
از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامتی جنابعالی در راستای دستیابی به اهداف والای شرکت و توسعه پایدار بخش کشاورزی را مسئلت دارم.
گفتنی است در ارزیابی های صورت گرفته در سال 1401 هم شرکت شهرک های کشاورزی آذربایجان شرقی در شاخص عملکرد هفتگی نمره 65.5، در شاخص وزن دهی 70.6، در ارزیابی مدیران ستادی 66.9 را کسب کرده است و با معدل کل 67.7 به رتبه اول کشور دست پیدا کرده است. استان های بوشهر با معدل کل 62.9 و هرمزگان با معدل کل 59 استانهای دوم و سوم کشور در این ارزیابی هستند.