استمرار استانداردسازی تولیدات واحد تولیدی کیمیا کود گلستان مورد بازدید قرار گرفت

پایگاه خبری DA1news: مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان از بازدید کارخانه کودکیمیا کود گلستان با برند گلسار شیمی هیر کانیان درشهر فاضل آباد بخش کمالان شهرستان علی آباد خبرداد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی  به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، سیدصمدضیائی با تاکید بر این نکته که کود توزیعی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی باید دارای بهترین کیفیت ممکن باشد گفت: شرکت های تولیدی در قالب عقد تفاهم نامه با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی باید به این امر اساسی واقف باشند که کود تولیدی آنها باید واجد جمیع شرایط و ویژگی های لازم برای توزیع در بخش کشاورزی در سطح وسیع باشد.

وی هم چنین از مسئولان واحد تولیدی کود خواست تمام استانداردهای لازم را در تولید کود بکار گرفته تا زمینه برای استمرار همکاری از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و عقدتفاهم نامه با آن شرکت فراهم شود.

بر اساس این گزارش، در این بازدید اصغری مسوول بازاریابی و فروش و مقصودلو کارشناس بازرگانی این شرکت از مراحل مختلف خط تولید کود کشاورزی (ماکرو کامل ،گوگرد بنتونیت دار۳۰درصد و پتاسیم منیزیوم ) که مورد استفاده برای باغات و زمین های زراعی این استان است را مورد بررسی قرار دادند.