مؤسسه‌های تحقیقاتی بیشترین نقش را در انقلاب بهره‌وری ایفا می‌کنند

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: انقلاب بهره‌وری ریل‌گذاری جدید سازمان تات برای تحقق کشاورزی دانش‌بنیان است.

به گزارش اخبار کشاورزی DA1news به نقل از سازمان تحقیقات، ترویج و آموزش کشاورزی، سیدمجتبی خیام‌نکویی، معاون وزیر جهاد کشاورزی انقلاب بهره‌وری را ریل‌گذاری جدید سازمان تات برای تحقق کشاورزی دانش‌بنیان اعلام کرد و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و هم‌افزایی بین مؤسسات تحقیقاتی را از جمله انتظارات خود از رؤسای مراکز و مؤسسه‌های تحقیقاتی برشمرد.

وی تصریح کرد: سازمان تات مغز متفکر وزارت جهاد کشاورزی است و بدون تات فعالیت‌ها در وزارت جهاد کشاورزی به سرانجام نمی‌رسد.

به گفته خیام‌نکویی، توانمندسازی نظام آموزش و ترویج در ریل‌گذاری جدید سازمان مورد توجه است و تدوین و تهیه گزارش تحلیلی درست از شرایط فعلی و ارائه راهکار برای چالش‌ها مورد انتظار است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با بیان این که کمیته بهره‌وری در مجموعه تات قرار دارد و مستلزم تحول چشمگیر در امنیت غذایی پایدار است، خاطرنشان کرد: ایران قوی و مردمی‌سازی دو مولفه‌ای است که امروز در سازمان تات برای آن تلاش می‌شود و مظهر مردمی بودن حوزه فعالیت سازمان تات در گرو تقویت بخش خصوصی و راه‌اندازی ۱۵۰ مزرعه نوآوری بهره‌ور است.

وی افزود: مؤسسه‌های تحقیقاتی بیشترین نقش را در انقلاب بهره‌وری ایفا می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *