شورای راهبردی تحقیقات چرخ‌دنده بخش اجرا است

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: شورای راهبردی تحقیقات چرخ دنده بخش اجراست و بخش تحقیقات را مستقیم درگیر می‌کند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، سیدمجتبی خیام‌نکویی معاون وزیر در سازمان تحقیقات کشاورزی در نشست شورای راهبردی تحقیقات آب و خاک افزود: هدف از راه‌اندازی شورای راهبردی تحقیقات، بکارگیری تمام ظرفیت‌های تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور است و باید تصمیمات این شورا در اختیار معاونت‌های تخصصی قرار داده شود.

وی اظهار امیدواری کرد؛ در حوزه‌های مرتبط با معاونت آب و خاک با شناسایی ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، بهره‌وری و استفاده بهینه از نیروی انسانی، شاهد افزایش عملکرد موسسات وابسته باشیم.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خاطرنشان کرد: حضور دانشگاهیان در شورای راهبردی تخصصی بسیار ضروری و مهم است.

وی ابراز امیدواری کرد: تشکیل شورای راهبردی تحقیقات به ریاست وزیر جهاد کشاورزی در آینده نزدیک در دستور کار قرار گیرد و تمام ظرفیت سازمان تات در اختیار وزارت جهاد کشاورزی و بخش اجرایی کشاورزی است.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب به عنوان دبیر شورای راهبردی تحقیقات آب و خاک انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *