غلامرضا قنبری اعلام کرد: تعاونی ها باعث رونق بازار می شوند

پایگاه خبری DA1news: غلامرضا قنبری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی و هیئت همراه در بازدید از مجموعه اتحادیه تعاونی های روستایی استان گفت: با وجود تعاونی ها می‌توان واسطه ها و دلالان سودجو را حذف نمود، محصولات کشاورزی را ذخیره سازی کرد و با کاهش هزینه حمل محصولات و ارتباط مستقیم با تولید کننده و مصرف کننده، باعث رونق بازار شد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی غلامرضا قنبری در بدو ورود ضمن خداقوت و تبریک هفته تعاون در جریان مشروح فعالیت این اتحادیه قرار گرفت.
ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور در آزمایشگاه ویژه آنالیز زعفران در جریان مراحل آزمایش نمونه های زعفرانی که در مرحله نمونه گیری در زمان خرید زعفران اخذ می‌شود ، قرار گرفت.
در ادامه ی این بازدید در انبار استاندارد نگهداری زعفران حضور و از نحوه نگهداری زعفران، شرایط استاندارد و دستگاه های کنترل کننده شرایط نگهداری صحیح بازدید نمود.
قنبری افزود:بهترین الگو و مدل اقتصادی که می‌تواند هم زمان چند پارامتر بهره وری را رشد داده و راهبری کند، تعاونی می باشد
سپس آوان مدیر تعاون روستایی استان گزارشی از اقدامات مثبت انجام گرفته در دوسال اخیر از جمله رشد خرید های تضمینی و توافقی ، اقدامات زیربنایی ارائه نمود .
وی گفت:هدف ما تلاش در راه خدمت رسانی بیشتر به روستائیان و انجام رسالت واقعی خود در ارتقاء جایگاه تعاونی ها و در نتیجه تحقق برنامه های کلان وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی در جهت خدمت به کشاورزان می باشد.