زردشت؛ اولین و تنها تولید کننده دارای ثبت اختراع

پایگاه خبری DA1news: هشتمن نمایشگاه نهاده های کشاورزی تهران و حضور شرکت های تولیدکننده نهاده های کشاورزی از سراسر کشور ، همواره مورد استقبال فعالان و بهره برداران قرار گرفته است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، یکی از شرکت های قدیمی و بنام که در بخش تولید کود فعالیت داشته دارد با نام تجاری زردشت فارس در اینن دوره از نمایشگاه شرکت کرده است.

خبرنگار ما با مدیر فروش شرکت زردشت فارس گفت و شنودی انجام داده است که با هم چی میگیریم:

مهندس علیرضا هودی در ابتدای سخنان خود گفت: اولین و تنها تولید کننده دارای ثبت اختراع هستم.

شرکت صنایع شیمیایی فارس با تولید انواع کودها، کشور را از واردات کودهای کامل بی­‌نیاز ساخته و فرصت صادرات این محصولات را فراهم آورده است.

وی ادامه داد: کودهای «زردشت» با توجه به ارزش خاک این مرزوبوم و اهمیت حفظ محیط زیست متناسب با خاک و شرایط اقلیمی کشورمان طراحی شده­‌اند. به دلیل بهره‌­گیری از پیشرفته‌­ترین و کامل‌­ترین تجهیزات و روش­‌ها جهت کنترل کیفیت، تمامی محصولات این شرکت دارای نشان کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران می­‌باشند.

علیرضا هودی گفت: کودهای کندرهش و کنترل­‌رهش «زردشت» به صورت تدریجی و پیوسته عناصر مغذی مورد نیاز گیاه را در خاک آزاد می‌کند. این امر منجر به مصرف کود کمتر، کاهش هزینه، عملکرد بهینه و به حداقل رسیدن تجمع نیترات در گیاه می‌­شود. با توجه به عدم آبشویی، این کودها کمک شایانی به جلوگیری از آلودگی محیط زیست می­‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت دانش بنیان شیمیایی فارس، علاوه بر کودهای کندرهش، به دانش فنی کودهای محلول در آب نیز دست یافته و قادر به تولید انواع مختلف این کود می­‌باشد.

 

ویدئو کامل این گفت و گو را در کانال آپارات DA1news ببنید: