آقایارزاده: حمایت از تولیدات داخلی در راستای توانمندی سازی روستاها

پایگاه خبری DA1news: مشاور ویژه اقتصادی صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری بازدید کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی همزمان با دومین روز از برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری تهران، ولی اله آقایارزاده از نمایشگاه کشاورزی تهران بازدید به عمل آورد.

آقایارزاده در گفت و گوی کوتاه با خبرنگار ما گفت: حضور تولیدکنندگان داخلی در بخش کود، سم و سیستم های نوین آبیاری نشانگر فعالیت شرکت ها در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد و گفت: با در نظر گرفتن فرمایشات مقام عظمای ولایت در حمایت و استفاده از تولیدات داخلی باید به سمت خودکفایی در تولید داخلی حرکت کنیم.

آقایارزاده افزود: صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نیز در جهت کمک به توانمندسازی روستاها و عشایر از تولیدات داخلی در بخش نهاده های کشاورزی استفاده خواهد کرد.

بر اساس این گزارش مشاور ویژه اقتصادی صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، ضمن بازدید از غرفه های حاضر در نمایشگاه از نزدیک با تولیدکنندگان بخش های مختلف نهاده های کشاورزی دیدار و گفت وگو کرد.

همچنین فعالان بخش های مختلف کشاورزی در گفت و گوی کوتاه مسائل و مشکلات موجود در تولید، صادرات و واردات نهاده های کشاورزی را با آقایارزاده درمیان گذاشتند.