دکتر بهراملو خواستار افزایش تسهیلات بخش کشاورزی استان همدان شد

پایگاه خبری Da1news: دکتر بهراملو رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با مدیرکل حوزه وزارتی، مدیرکل بازرگانی داخلی، معاون امور تولیدات دامی و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی  دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، دکتر بهراملو در این دیدارها ضمن ارائه گزارش درباره اقدامات انجام شده در استان و همچنین وضعیت میزان کالاهای اساسی، خواستار افزایش تسهیلات بخش کشاورزی استان شد.

نقش همدان در تامین امنیت غذایی

در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با مدیرکل حوزه وزارت و دستیار وزیر جهاد کشاورزی آخرین مسائل کشاورزی استان همدان بررسی  شد.
دکتر رضا بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با مدیرکل حوزه وزارتی جهاد کشاورزی آقای شاهرخ رمضان‌نژاد و دستیار وزیر آقای قهرمانی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار ضمن بررسی آخرین وضعیت کشاورزی و بهره‌برداران این حوزه در استان همدان، بحث و تبادل نظر در حوزه اقدامات لازم به منظور بهبود وضیعت استان صورت گرفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان آخرین اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی را به سمع و نظر مدیرکل حوزه وزارتی رساند و خواستار حمایت‌های لازم از سوی مرکز شد.
بهراملو با اشاره به نقش همدان در تامین امنیت غذایی کشور خواستار حمایت‌های جدی از کشاورزان، باغداران، گلخانه‌داران، دامداران و انواع تولید کنندگان در همدان شد.

بررسی آخرین وضعیت میزان کالاهای اساسی استان

همچنین بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، دکتر رضا بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با دکتر آبنار، مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار ضمن بررسی آخرین وضعیت میزان کالاهای اساسی استان، بحث و تبادل نظر در حوزه اقدامات لازم به منظور بهبود وضیعت استان صورت گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در راستای تامین کالاهای اساسی همچون برنج، گوشت قرمز گرم و منجمد خواستار پیگیری شد.

پیگیری افزایش تسهیلات کشاورزی استان همدان 

این گزارش حاکیست، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و معاون معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استان با قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی دیدار و گفت وگو کرد.

پیگیری افزایش سهم‌بری بخش کشاورزی استان همدان از تسهیلات در راستای ارتقای کمی و کیفی عملکرد تولید، در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با دکتر کاظم خاوازی قائم مقام وزیر و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، مطرح شد.

در این دیدار ضمن بررسی وضعیت تسهیلات در استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خواستار تسهیلاتی معادل 6 هزار و 500 میلیارد ریال در راستای راه اندازی واحدهای تولیدی دام و طیور، صنایع تبدیلی و گلخانه شد.

ضرورت تامین نهاده‌ها

در ادامه دیدارها، دکتر رضا بهراملو، با معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی دکتر محمدابراهیم حسن‌نژاد دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار ضمن بررسی آخرین وضعیت نهاده‌ها و میزان جوجه‌ریزی‌های استان همدان، بحث و تبادل نظر در حوزه اقدامات لازم به منظور بهبود وضیعت استان صورت گرفت.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به ضرورت تامین نهاده‌ها در این جلسه یادآور شد، تامین نهاده‌ها به ویژه کنجاله سویا برای استان حائز اهمیت و ضروری است.
بهراملو با تاکید بر رتبه دوم جوجه‌ریزی در مهر ماه سال جاری استان همدان خواستار حمایت‌های جدی در حوزه تامین نهاده‌ها شد.