دكتر محمد زمانیان عنوان کرد: الگوی کشت ملی خدمتی ماندگار برای کشور است

پایگاه خبری DA1news: دكتر محمد زمانیان گفت: موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر از برترین مؤسسات در تدوین و اجرای برنامه طرح الگوی كشت ملی است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی DA1news به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر، دکتر محمد زمانیان، رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر در کارگاه آموزشی / عملیاتی تدوین برنامه طرح الگوی کشت ملی بر اهمیت و جایگاه این طرح در ارتقاء وضعیت بخش کشاورزی کشور تاکید کرد.

وی بر نقش‌آفرینی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر در تدوین طرح الگوی کشت ملی اشاره و اظهار داشت: موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی بر 35 محصول زراعی از برترین مؤسسات تحقیقاتی در تدوین و اجرای این طرح است.

دکتر زمانیان اذعان داشت: اطلاعات و آمار جمع‌آوری‌شده در طرح الگوی کشت گام مهمی را در رفع چالش بخش تحقیقات؛ تهیه آمار برای تحلیل وضعیت موجود برداشته است و این طرح در اولین قدم نقش مؤثر و مهمی را در حوزه تحقیقات کشاورزی ایفا می‌کند.

رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر، تدوین و اجرای طرح الگوی کشت ملی را خدمتی ماندگار برای کشور تلقی و اعلام کرد: موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر با تمام ظرفیت و توان علمی و فنی در تدوین و اجرای این طرح آماده همکاری است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *