جایگاه برگزیدگان بخش کشاورزی در ترویج بهره­ وری تبیین می شود

پایگاه خبری DA1news: نخستین جلسه کارشناسی توسعه همکاری‌های فی مابین سازمان ملی بهره‌وری و موسسه آموزش و ترویج کشاورزی با هدف استفاده از ظرفیت‌های برگزیدگان ملی و مزارع نوآور بهره‌ور برای شتاب دهی به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ این نشست به تبیین جایگاه برگزیدگان بخش کشاورزی و کشاورزان نوآور در ترویج بهره­ وری پرداخت و در ادامه با توجه به اعلام آمادگی سازمان ملی بهره وری برای همکاری های فی مابین مواردی را مطرح کرد.

این گزارش حاکیست این جلسه با حضور عبداله موموندی، ابراهیمی، کشوری مدیر کل حوزه ریاست و مشاور سازمان ملی بهره وری، میرزایی معاون دفتر امور اقتصادی و مسئول دبیرخانه کمیته بهره وری در وزارتخانه، مشاورین موسسه و همکاران دفتر ترویج دانش و فناوری کشاورزی برگزار گردید.

گفتنی است از مصوبات جلسه، حمایت و پشتیبانی و اعطای نشان ملی بهره وری به برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، استفاده از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، استفاده از برگزیدگان ملی بعنوان سفیران بهره وری کشاورزی، احصاء شاخص های علمی و اجرایی برای اندازه گیری میزان بهره وری برگزیدگان بخش کشاورزی توسط سازمان بهره وری،حضور فعالانه درمراسم برگزیدگان بخش کشاورزی و نشست صمیمانه با برگزیدگان ملی بشمار می رود.

همپنین رونمایی از سند ملی بهره وری در مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی، پخش کلیپ ویژه بهره وری کشاورزی تهیه شده توسط سازمان ملی بهره وری در مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی بخش کشاورزی، اعطای جایزه ویژه بهره وری برای افراد منتخب، تمهیدات لازم برای حضور برگزیدگان ملی و کشاورزان نوآور بهره ور در دوره های آموزشی سازمان بهره وری آسیایی از دیگر مصوبات جلسه بود.