بنیز نهاده ایرانیان، دو دهه تولید کودهای ماکرو و میکرو

پایگاه خبری DA1news: شرکت بنیز نهاده ایرانیان بعنوان زیرمجموعه هلدینگ بنیز با یک دهه تجربه و با استفاده از دانش فنی کارشناسان خبره داخلی اقدام به فرموله و تولید کودهای ماکرو و میکرو و مشاور تغذیه گیاهی جهت استفاده در باغات، مزارع و گلخانه های کشور نموده است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، بنیز نهاده ایراینان از شروع فعالیت خود بر عرضه محصولاتی با کیفیت بالا و مشاوره تغذیه اصولی داشته تا بتواند با جلب رضایت مشتریان که اصلی ترین سرمایه تیم بنیز نهاده محسوب می­گردند، سهمی از پیشرفت کشاورزی کشور را در دست گیرد.

در بیستمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی شیزا خبرنگار ما به غرفه بنیز نهاده ایرانیان تولید کنند کودهای ماکرو و میکرو با سابقه دو دهه فعالیت و پشتیبان محیط زیست می رود و گفتگویی با ستاره راستین مدیر فروش این شرکت به عمل آورد که می خوانیم:

مدیر فروش بنیز نهاده ایرانیان با اشاره به تولید کودهای مایع نوین مطرح می کند: این مجموعه در تولید پسته و محصولاتی زارعی در استان سمنان فعالیت می کند.
محصولات تولیدی این شرکت به گفته راستین برای خاک ایران طراحی شده است.
این کارشناس ارشد کشاورزی مشوق های اصلی برای تولید کود در بنیز را کشاورزانی دانست که طراحی سیستم های آبیاری و مشاوره تغذیه گیاهی برای آنها اجرا شده است.

*هفتمین سال متولی حضور در نمایشگاه تخصصی کشاورزی شیراز
به گفته راستین بنیز نهاده ایرانیان برای هفتمین سال متولی است که در نمایشگاه تخصصی کشاورزی در شیراز شرکت می کند و امسال نمایشگاه را با استقبال بیشتری توصیف می کند .
به گفته وی اطلاعات کلی کشاورزان وکارشناسان این حوزه نسبت به دورهای قبل این نمایشگاه افزایش یافته است و افرادی را می بینیم که بیشترعلاقمند به کشاورزی و باغداری هستند .

*مجوز صدو محصولات به کشورهای همسایه
مدیر فروش بنیز نهاده ایرانیان اشاره ای به صادرات این شرکت می کند و می گوید :مجوز صادرات کودها به برخی از کشورهای همسایه گرفته شده است.

*شرکت با چند محصول جدید بنیزنهاده ایرانیان در نمایشگاه

در این نمایشگاه با چند محصول با فرمول جدید شرکت کرده ایم و به زودی در بحث گلخانه ها یک اقداماتی جدی خواهیم داشت.