خیام نکویی اعلام کرد: افزایش شاخص بهره وری عوامل تولید در دولت سیزدهم

پایگاه خبری DA1news: معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان تات در بازدید رئیس بهره وری ایران از نمایشگاه دستاوردهای موسسه آموزش و ترویج کشاورزی گفت: دولت سیزدهم فرصت بی بدیلی در کم کردن خلا عملکرد و دسترسی به بالاترین میزان بهره وری عوامل تولید است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان تات؛ سید مجتبی خیام نکویی ساختار، جایگاه و حمایت مناسب در کنار دانش و فناوری بروز را در راستای ارتقا بهره وری ضروری دانست و گفت: مسأله امنیت غذایی به عنوان مسأله درجه یک کشور باید در تمام قوا و دستگاه های اجرایی ظهور و بروز پیدا کند.

وی با اشاره به گستردگی و تنوع سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در کشور بر اهمیت نقش این سازمان در سفره معیشت مردم تاکید کرد.

رئیس سازمان تات خاطر نشان کرد: تحقق امنیت غذایی در کشور نیازمند دانش بنیان شدن بخش کشاورزی است و ارتقای بهره‌وری محصولات کشاورزی از اهداف اصلی این فرایند محسوب می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به گسترش همکاری سازمان تات و سازمان ملی بهره وری در راستای افزایش بهره وری در بخش کشاورزی گفت: برگزاری جشنواره بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی و مزارع نوآور بهره ور از جمله اقدامات مشترکی است که با همکاری دو سازمان قابلیت اجرا دارد.