دکتر رنجبر اقدم: با تمام توان برای تحقق شعار سال تلاش خواهیم كرد

پایگاه خبری DA1news: دکتر رنجبر اقدم به نقش سازمان حفظ نباتات کشور در اجرای پر بار و پر مفهوم شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت : اگر بتوانیم که حداقل خسارات را در حوزه کشاورزی داشته باشیم به افزایش تولید کمک می کنیم.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از سازمان حفظ نباتات کشور، جلسه شورای مدیران حفظ نباتات کشور با حضور رییس سازمان ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ، معاونین و مدیران سازمان حفظ نباتات کشور در سالن میلاد برگزار شد .

رییس سازمان حفظ نباتات کشور، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت : تقارن دو عید را به فال نیک می گیریم. دکتر رنجبر اقدم با اشاره به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری شده است اظهار داشت: مهار تورم با رشد تولید اجرا خواهد شد. افزایش تولید در بخش کشاورزی به عوامل مختلفی بستگی دارد یکی از این موارد کنترل علف های هرز ، بیماری ها و آفات می باشد .

دکتر رنجبر اقدم به نقش سازمان حفظ نباتات کشور در اجرای پر بار و پر مفهوم شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت : اگر بتوانیم که حداقل خسارات را در حوزه کشاورزی داشته باشیم به افزایش تولید کمک می کنیم وی ادامه داد : در سال گذشته رویکرد تولید دانش بنیان بود و امسال با یک سطح بالاتر و پیشرفته تر روبرو هستیم و این رویکرد، وظایف ما را در سازمان حفظ نباتات دو چندان می کند و با تمام توان برای تحقق شعار سال تلاش خواهیم کرد .

رییس سازمان حفظ نباتات کشور با بیان اینکه سال بسیار پر کاری پیش را رو داریم و از همه همکاران که در جهت سلامت و امنیت محصولات کشاورزی تلاش می کنند تشکر می کنم . وی ادامه داد اینکه همکاران در روزهای تعطیل نوروز و در ماه رمضان جهت پیگیری سلامت محصولات کشاورزی و برای مقابله با بیماری ها و آفاتی همچون سن گندم و ملخ صحرایی و بومی و .. در عرصه حضور دارند جای تقدیر دارد و نگاه ارزشمندی است و امیدواریم با فعالیت های شبانه روزی بتوانیم به سلامت و رشد تولید کمک کنیم.

رئیس سازمان حفظ نباتات کشور به شرکت در اجلاس ippc در شهر رم ایتالیا اشاره کرد و گفت: به عنوان نمایندگان سازمان و وزارت جهاد کشاورزی در این نشست حضور یافتیم که رایزنی ها و تصمیمات بسیار خوبی را حوزه های مرتبط با سازمان گرفتیم وی ادامه داد : این سفر بعد از چهار سال با حضور اکثریت اعضا انجام شد و نشست ها و دیدارهای خوبی در این اجلاس صورت گرفت و با تعداد زیادی از کشورها دیدار و گفت و گو داشتیم .

دکتر رنجبر اقدم ادامه داد : تصمیمات خوبی در حوزه کنترل آفات و حوزه قرنطینه گرفته شد همچنین برای حضور سایر همکاران فنی و تخصصی برای حضور در دوره های آموزشی نیز مذاکرات بسیار خوبی صورت گرفت که امیدواریم ثمرات آن را در اینده ببینیم وی افزود: امیدواریم شاهد همکاری های بیشتری بین سازمان حفظ نباتات کشورمان و سایر کشورها در حوزه های مشترک کاری باشیم .

گفتنی است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان ضمن تبریک اعیاد سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت : امیدواریم ماه رمضان برای نظام اسلامی و همه مدیران دلسوز پر خیر و برکت باشد و بتوانیم از این ماه استفاده لازم و کافی را ببریم .

حجت الاسلام و المسلمین دکتر شاهمرادیان به سفر رییس سازمان به امیدواریم سفر رییس سازمان برای سازمان و مردم پر خیر و برکت باشد که با هماهنگی و وحدت رویه به اهداف سازمان که همان کمک به امنیت غذایی است برسیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *