حمل و نقل ریلی گندم کرمانشاه به بیش از ۲۵ هزارتن رسید

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در بازدید از پایانه ریلی گندم کرمانشاه ، صرفه جویی اقتصادی ، سرعت بالا و امنیت بالا را از مزایای حمل و نقل ریلی نسبت به سایر روش های حمل گندم دانست .

به گزارش پایگاه خبری DA1news به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ؛ دکتر علی چاله چاله رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به همراه علی ملکشاهی از پایانه ریلی حمل و نقل گندم کرمانشاه بازدید کردند .

در این بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن قدردانی این اقدام ارزشمند در راه اندازی ایستگاه بارگیری و تخلیه گندن کرمانشاه، گفت: حمل و نقل ریلی گندم و کالاهای اساسی یکی از مقرون به صرفه ترین راه های حمل گندم به سایر استان های کشور می باشد وتمام تلاش خود را در حمایت از توسعه و تجهیز هر چه بهتر این ایستگاه حمل گندم بکار می بندیم .

علی ملکشاهی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان نیز از حمل بیش از ۲۵ هزار تن گندم در طول یکسال گذشته از این ایستگاه خبر داد و افزود : از زمان راه اندازی این ایستگاه در سال گذشته استان های کرمان، خراسان شمالی، خراسان رضوی ، تهران، مازندران و سیستان و بلوچستان از مقاصد اصلی حمل گندم از مبدا استان کرمانشاه بوده است .

ملکشاهی همچنین از رشد حمل گندم بصورت ریلی نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۱۱ هزار تن گندم از استان کرمانشاه به مقاصد از پیش تعیین شده طبق برنامه حمل ابلاغی از طرف شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران حمل شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *