حسن عنایتی: بخش پشتیبانی در تولید محصولات کشاورزی حائز اهمیت است

پایگاه خبری DA1news: حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه ستاد کشت پاییزه مازندران اظهار کرد: امسال ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان کشور خریداری شد و برگ زرینی در دولت سیزدهم در بحث خوداتکایی گندم به افتخارات دولت اضافه شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، عنایتی کلیجی با بیان اینکه رشد تولید ملزوماتی را به همراه دارد که باید این سازوکار قبل تولید آماده شود، افزود: در کشاورزی بخش پشتیبانی حائز اهمیت است تا تولیدکننده با شرایط مناسب به تولید بپردازد و وظیفه همکاران بخش کشاورزی است تا این سازوکار را برای تولید فراهم کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: بذرهای با کیفیت و متناسب با شرایط اقلیمی در اختیار کشاورزان قرار دهیم تا شاهد عملکرد مطلوب باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم آغاز سال زراعی کشت پاییزه با آرامش مطلوبی انجام شود، افزود: انتقال دانش به کشاورزان مهم است و باید جزو ملزومات اصلی در مسائل کاری ترویج باشد چراکه سرعت و نفوذ انتقال دانش به کشاورزان بسیار با اهمیت است‌.

عنایتی خاطرنشان کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باید هر هفته شخصا در جلسات کشت پاییزه حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در توسعه بخش کشاورزی استفاده کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران اظهار کرد: کار کردن متعلق به همه است و تنها مختص یک فرد نیست و کشت پاییزه را باید با جدیت پیگیری کنیم تا به سطح زیرکشت ابلاغی دست پیدا کنیم.