تخصیص تسهیلات به طرح های اقتصادی – کشاورزی سیستان و بلوچستان 

پایگاه خبریDA1news: معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک‌هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی به منظور اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی این استان اختصاص یافت.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی محمد حسن یادگارزایی با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اقتصادی بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان برای توسعه بخش کشاورزی و ارتقاء سطح معیشت روستائیان و عشایر انجام می‌شود، افزود: این تسهیلات برای ۳۵۵ بهره بردار استان از سوی بانک‌های کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، پست بانک، صادرات و آینده مصوب و بیش از ۷۰ درصد این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.
وی اظهار کرد: تسهیلات بانکی از محل بند الف تبصره ۱۸ ،تبصره،خط اعتباری توسعه مکانیزاسیون ،کمک‌های فنی و اعتباری، برای متقاضیان راه اندازی طرح‌های تولیدی در زیربخش‌های زراعت و باغبان ،دام و طیور،شیلات، صنایع تبدیلی و تکمیلی،خریدتراکتور و ادوات کشاورزی مصوب و در حال پرداخت است.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه حفظ و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای ۵۸۰ نفر پیش بینی شده است.