اسکندری: سیستم بانکی مجموعه جهاد کشاورزی را یاری رسانند

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال تقاضای سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی داریم که اهلیت همه این افراد تایید شده است و منتظر تسهیلات هستند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پیمان اسکندری ظهر سه شنبه در نشست تخصصی با مجموعه مدیران ارشد بانک ملی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: حمایت پولی و بانکی از موضوع های بسیار مهم در حوزه کشاورزی است و انتظار داریم که سیستم بانکی مجموعه جهاد کشاورزی را به بهترین نحو یاری رسانند.
وی افزود: انتظار می رود که کارکنان شعب برای فعالین و سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان به صورت ویژه مشتری مداری کنند.
اسکندری خاطرنشان کرد: به منظور توسعه اشتغال و تولید در استان نیاز است که بروکراسی اداری کاهش یابد و بانک ها در این راستا می توانند نقش مهمی ایفا کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: بیش از ۸۵ هزار میلیارد ریال تقاضای سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی داریم که اهلیت همه این افراد تایید شده است و منتظر تسهیلات هستند.
اسکندری افزود: در مبحث تسهیلات ۴ درصدی جهش تولید انتظار داریم که در سریع ترین زمان ممکن این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گیرد و خوشبختانه بانک ملی در این راستا همکاری ویژه ای داشته است.
وی افزود: در مبحث جهش تولید همراهی بانک ملی تاثیر گذار بوده و این تسهیلات موجب خرید ادوات جدید کشاورزی شده و در رشد تولید نقش مهمی داشته است.
اسکندری اظهار کرد: در حوزه گلخانه و دیگر حوزه ها نیز شاهد درخواست های متعددی از سوی سرمایه گذاران و فعالین بخش کشاورزی هستیم که این مهم نیازمند همراهی و همکاری بانک های عامل است.

جمشید کریمی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: حوزه کاری سازمان جهاد کشاورزی در استان کردستان با اهمیت و گسترده است و ۷۰ درصد مردم استان وابسته به فعالیت های مجموعه جهاد کشاورزی هستند.
وی افزود: تلاش کارکنان و فعالان حوزه کشاورزی استان ارزشمند است و مجموعه بانک ملی تمام توان خود را برای تکریم فعالان این عرصه به کار خواهد گرفت.
کریمی اعلام کرد: بیش از ۷۰ درصد تعهدات بانک ملی در خصوص تسهیلات طرح جهش تولید انجام شده است و آمادگی داریم در سریعترین زمان ممکن تمام تعهدات خود را انجام دهیم.
وی افزود: بانک ملی آمادگی دارد در طرح های جدید تسهیلاتی خود از جمله طرح مهربانی و اوراق ۳۰ درصد سالانه به فعالین و سرمایه گذاران بخش کشاورزی استان خدمات ویژه ارائه نماید.