آیت الله صفائی بوشهری: استان بوشهر در کشاورزی کشور جایگاهی ویژه دارد 

پایگاه خبری DA1news: اعضای صندوق مشترک استانها با آیت الله صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر دیدار کردند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی صندوق مشترک استانها سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، اعضا صندوق استانها با آیت الله صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در راستای شناسایی ظرفیت های کشاورزی و روستایی استان و همچنین بهرمندی از رهنمودها ایشان در جهت اهداف دیدار و گفت و گو کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این دیدار در خصوص بخش های مختلف کشاورزی و روستایی و جایگاه ویژه استان بوشهر در کشاورزی کشور توصیه های لازم را به عمل آوردند.

این گزارش حاکیست که در این دیدار صمیمانه، دکتر فرهمندپور رئیس ستاد فرمان امام (ره) در استان بوشهر، مدیر عامل، مشاور اقتصادی و اعضا صندوق استانها را همراهی کردند.

***

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی؛ چندی پیش آیت الله صفائی بوشهری در دیدار با روسای جهاد کشاورزی استان با بیان این موضوع که ضروری و مهم خواندن فرآوری محصولات  کشاورزی استان گفت: کشاورزی یک منظومه در عرصه تولید و پیشرفت است و توجه به طرح‌های دانش‌بنیان در این حوزه و فرآوری محصولات امری مهم و ضروری است.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تولید محصولات کشاورزی و تغذیه در عرصه امنیت غذایی مهم است و بی‌توجهی به عرصه محصولات کشاورزی مقاومت و اقتصاد هر کشوری را دچار چالش می‌کند.

گزارش تصویری این دیدار صمیمانه را ببنید: