پس از ۲۰ سال قفل انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی شکسته شد

پایگاه خبری DA1news: مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان از انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی به گلخانه‌داران خبر داد و گفت: این مهم پیرو سفرهای استانی و پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، امیرعباس کردیان با اشاره به شکستن قفل انتقال اسناد شهرک گلخانه‌ای بوعلی اظهار کرد: بعد از گذشت حدود ۲۰ سال از شروع فعالیت‌های بهره‌برداران در شهرک گلخانه‌ای بوعلی و طولانی شدن زمان اعطای سند مالکیت، صدور و تحویل سند در دستور کار مدیریت شرکت شهرک‌های کشاورزی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های مداوم و مستمر همچنین تهیه مستندات در به ثمر نشستن این امر تاثیر بسزایی داشت افزود: مجاب کردن واحد تملک در ستاد شرکت شرک‌های کشاورزی استان منجر شد تعداد ۶۵ جلد سند مالکیت تک برگ مربوط به گلخانه‌داران این شهرک از اداره ثبت اسناد و املاک اخذ شود.

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی استان همدان تاکید کرد: با پیگیری از طریق دفاتر اسناد رسمی عملا موضوع انتقال سند به نام افراد کلید خورده و اولین سند از این شهرک به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع به نام مالک منتقل شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: الباقی اسناد هم به محض رسیدن نوبت انتقال در دفترخانه توسط مدیر شرکت به نام گلخانه‌داران منتقل می‌شود.

کردیان در پایان یادآور شد: این مهم پیرو سفرهای شهرستانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی و تیم همراه در شهرک گلخانه‌ای بوعلی در قالب درخواست‌های بهره‌برداران و پیگیری‌های مداوم به نتیجه رسیده است.