طرحهای جدید برنامه‌ رادیویی کشاورزی بررسی می شود

پایگاه خبری DA1news: جلسه مشترک معاون آموزش و ترویج سازمان تات با قائم مقام صدای سازمان صدا و سیما برگزار شد:.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، جلسه مشترک میان معاونت آموزش و ترویج سازمان تات و معاونت سازمان صدا و سیما با حضور مهدی قاسمی معاون سازمان و رئیس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، آذرمکان قائم مقام صدای سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه رادیو ایران و علی میرزایی سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی در جام جم تشکیل شد.

در همین رابطه سرپرست دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی با اشاره به وجود زمینه‌های مختلف همکاری به منظور اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ارتقای سطح دانشی انواع گروه های مخاطب رادیویی و تاکید بر قابلیتهای کم نظیر این رسانه به ویژه برای پوشش بهره برداران جامعه روستایی کشور، از در دستور کار بودن تولید و پخش انواع برنامه‌های رادیویی با رویکردی نوین خبر داد.

وی گفت: در جلسه یاد شده به طور مشخص، شرایط تولید و پخش برنامه‌های رادیویی آموزشی و ترویجی در رویه مشارکتی و هم افزا مورد بررسی قرار گرفت.

علی میرزایی افزود: در طی این نشست مقرر شد که ضمن انعقاد تفاهم نامه کاری در جلسه آتی، طرح پیشنهادی تولید برنامه‌های رادیویی جدید ارائه و از ابعاد مختلف جهت عملیاتی شدن بررسی شود.