سیف عنوان کرد: استفاده از روش های علمی و نوین در تولید محصولات کشاورزی

پایگاه خبری Da1news: پیشرفت های تکنولوژی در دهه های اخبر منجر به ظهور روش های نوین در بخش های مختلف کشاورزی از جمله کود، سیستم های مدرن، نورهای مصنوعی و سیستم های عمودی و روش های مدرن تولید شده است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی تهران و حضور تولیدکنندگانی که نگاهی تحقیقی و نوآور  با تکیه بر یافته های علمی روز دنیا، نفسی نو به بخش های مختلف کشاورزی شده است.

به گزارش خبرنگار اخبار روزانه کشاورزی، شرکت گلستان آروند ویرا از مجموع تولیدکنندگانی است که با تکیه بر دانش روز دنیا به تولید محصولات و نهاده های کشاورزی ورود پیدا کرده است. از این رو با مهندس مهدی سیف مدیر این شرکت گفت و گویی انجام شد که در پی می آید:

مهدی سیف در ابتدای این گفت و شنود در خصوص فعالیت شرکت گفت: شرکت گلستان آروند ویرا با ارائه کودهای کشاورزی، بذرهای تخصصی، نورهای مصنوعی و بایوفیزیک فتوسنتز را از سال 1400 شروع به کار کرد.

سیف افزود: از دیگر تولیدات ویرا می توان به سیستم های عمودی و روش های مدرن تولید در فضای بسته ازجمله سیستم پلنت فکتوری اشاره کرد.

وی گفت: ما به عنوان شرکت فنی و مهندسی موفق به تولید ارکیده بیش از رکورد جهانی شده ایم و قادر به تولید آن در شرایط مختلف آب و هوایی هستیم.

 

ویدئو مشروح این مصاحبه را در کانال آپارات DA1news ببینید:

با