جهادگران عرصه کشاورزی پیشتاز در عرصه سنگر اقتصادی

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تفکر بسیج خدمت داوطلبانه به مردم در عرصه‌های مختلف است گفت: در جنگ ترکیبی امروز، جهادگران عرصه کشاورزی در سنگر اقتصادی فعالیت می‌کنند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو در نشست فرهنگ مدیریت جهادی به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و ایثار نیروی مردمی است اظهار کرد: در جنگ ترکیبی امروز جهادگران عرصه کشاورزی در سنگر اقتصادی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیج خدمت داوطلبانه به مردم در عرصه‌های مختلف است افزود: همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی، جهادی پا کار ایستادند به نحوی که یک هزار و ۲۸۰ پست داریم اما ۵۰۰ نیرو در حال کار هستند، به این معنا که هر فرد حداقل در دو سنگر فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در بخش دیگر عرصه کشاورزی را عرصه تأمین مواد غذایی به عنوان بالاترین نیاز جامعه برشمرد و یادآور شد: با وجود تمام سختی‌ها، کار تولید ادامه دارد و نیت همکاران ما در جهاد قربه الی لله است.

وی در ادامه از غذا به عنوان یک اسلحه و از زمین به عنوان کارخانه اسلحه سازی یاد کرد و گفت: با عنایت خداوند در حوزه نظامی قدرت اول منطقه هستیم همچنین در راستای تأمین غذا نیز تدابیری اندیشیده شده که مقتدرانه ورود کنیم.

بهراملو با بیان اینکه تدوین نقشه راه کشاورزی در استان یک کار جهادی است که با همکاری جهادگران این سازمان به ثمر نشسته است اضافه کرد: از همکاران جهادی سازمان جهاد کشاورزی با روحیه جهادی و بسیجی قدردانی می‌کنم.

وی در پایان تاکید کرد: تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند به طوری که مایه امید دوست و بیم دشمن است.