تولید کودهای ماکرو و میکرو در شرکت دانش بنیان نوتیاز 

پایگاه خبری DA1news: حضورشرکت های تولیدکننده و واردکننده نهاده های کشاورزی سراسر کشور در دهمین نمایشگاه بذر، کود، سم و نهاده های کشاورزی استان گلستان، اهمیت این نمایشگاه را دو چندان کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، در این نمایشگاه شرکت هایی از استانهای آذربایجان غربی، اصفهان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و شرکت های تولیدکننده و واردکننده استانی و همچنین توزیع کنندگان استانی حضور داشتند.

یکی از غرفه های پر بازدید این نمایشگاه غرفه شرکت دانش بنیان تولیدی و بازرگانی برگ سبز خودکفا بود که طی گفت و گویی با مهندس حسین احمدی مدیرعامل این شرکت در خصوص  فعالیت ها و تولیدات این شرکت صورت گرفت که می خوانیم:

مهندس حسین احمدی درباره فعالیت های شرکت گفت: شرکت دانش بنیان تولیدی بازرگانی برگ سبز خودکفا با نام تجاری نوتیاز تولید کننده انواع کودهای ماکرو و میکرو ،تولید خود را متناسب با نیاز خاک های کشور و هدف ارتقاء کمی و کیفی محصولات کشاورزی و اشتغال زایی و توسعه صادرات غیرنفتی و رسیدن به خودکفایی با بومی سازی تکنولوژی های نوین جهانی ،در راستای تولید انواع کودهای ماکرو ،میکرو، پودری و مایع تک عنصره و هورمون های رشد گیاهی در سال ۱۳۹۱ در استان آذربایجان غربی تاسیس گردید.

احمدی افزود: شرکت برگ سبز خودکفا با اتکا به کشاورزی پیشرفته و مدرن با هدف جلب رضایت مشتریان تحت نظر کارشناسان کنترل کیفی با بالاترین درجه کیفیت و ارائه محصول با کیفیت موفق به اخذ ISO9001 , ISO10002 و ISO14001 شد. همچنین شرکت تولیدی بازرگانی برگ سبز خودکفا به دلیل استقرار در استان آ.غ و هم مرز بودن با کشور ترکیه اقدام به واردات بهترین نوع خاک گلخانه ای اعم از(پیت ماس،کوکوپیت،پرلیت )نموده است.

مهندس احمدی اظهار داشت: شرکت  با پیروی از رویکردهای مدرن و علمی در صنعت تولید کود‌های شیمیایی و خانگی، دارای اهداف مشخص و تعهداتی در راستای بهبود کشاورزی و تأمین کود‌های با کیفیت برای مشتریان می‌باشد.

وی همچنین افزود:ارائه محصولات با کیفیت یکی از اصلی‌ترین اهداف شرکت نوتیاز، تولید و ارائه کود‌های شیمیایی و خانگی با کیفیت بالا به کشاورزان و باغبانان است. این کودها باید دارای ترکیبات مغذی متناسب و اصول بهداشتی باشند.

مهندس احمدی در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: حمایت های لازم و تاثیرگذاری از شرکت های دانش بنیان صورت نمیگیرد و اگر هم صورت بگیرد با مسائلی و بروکراسی اداری همراه بوده که زمانبر است.

 

ویدئو کامل ای گفت و گو را در کانال آپاراتDA1news.com ببینید: