تولیدکنندگان نقش سازنده ای در توسعه بخش کشاورزی ایفا می کنند

به گزارش DA1news: مدیران شرکت های تولیدکننده کودهای شیمیایی استان با حضور در شرکت خدمات حمایتی خراسان رضوی با مدیر، معاونت مالی اداری و بازرگانی و مسئول بازرگانی شرکت خدمات حمایتی دیدار و در خصوص ششمین سمینار سبد کودی خراسان رضوی گفت و گو نمودند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، مدیر شرکت خدمات حمایتی  خراسان رضوی  در این نشست  ابتدا ضمن خیرمقدم به حاضرین بر لزوم همکاری جهت برگزاری هرچه بهتر بر اساس شیوه نامه اجرایی تهران تاکید نمود و اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی خراسان رضوی و اهمیت شناسایی و ارتباط تولیدکنندگان با کارگزاران جهت دسترسی آسان کشاورزان به کودهای شیمیایی تولید داخل، بایستی این سمینار با حضور حداکثری برگزار و توانایی های شرکت های تولیدکننده به معرض نمایش گذاشته شود.

عطایی با اشاره به راه اندازی انجمن تولیدکنندگان کودهای شیمیایی در استان خراسان رضوی گفت: می توان با همکاری این انجمن برنامه های متمرکز و خوبی را انجام داد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه جهت هماهنگی هرچه بیشتر برگزاری ششمین سمینار آموزش ترویجی معرفی سبد محصولات کودی شرکت خدمات حمایتی استان افزود: با توجه به نزدیک شدن زمان کاری کشاورزان و اهمیت حضور کارگزاران جهت تعامل با شرکت های تولیدکننده و آشنایی با محصولات جدید، بایستی برنامه ریزی دقیقی توسط اعضای کارگروه صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان نقش سازنده ای در توسعه بخش کشاورزی ایفا می نمایند گفت: در تلاش هستیم در این سمینار مشارکت جمعی مناسبی را جهت آشنایی کارگزاران با شرکت های تولید کننده برقرار نمائیم.

مدیر شرکت خدمات حمایتی  خراسان رضوی  با اشاره به اولویت اجرای صحیح شیوه نامه ستاد مرکزی گفت: امسال ضمن اجرای صحیح شیوه نامه بایستی برنامه ها نوین و متکی بر خلاقیت تنظیم گردد.

در این جلسه هر یک از مدیران حاضر به بیان نکته نظرات خود پرداختند و مقرر گردید در صورت موافقت ستاد مرکزی تا پایان دیماه سال جاری ششمین سمینار آموزشی ترویجی معرفی سبد کودی استان برگزار گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *