۱۹ ساعت برق رایگان برای کشاورزان صرفه‌جو در چهارمحال و بختیاری

پایگاه خبری DA1news: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مدیریت پیک بار مصرف برق، طرح تشویقی برق رایگان برای کشاورزان صرفه جو در استان در نظر گرفته شد.

به گزارش اخبار کشاورزی DA1news، مجید فرهزاد اظهار کرد: در این طرح کشاورزانی که در ساعات پیک بار موتور چاه آب کشاورزی خود را به میزان ۵ ساعت خاموش کنند از ۱۹ ساعت برق رایگان در طول شبانه روز برخوردار می‌شوند .

فرهزاد تصریح کرد: در سال جاری ساعات پیک بار حوزه کشاورزی در شهرستان‌های سامان، بن و بروجن ۱۱ الی ۱۶ بعدازظهر و در بقیه شهرستان‌ها ۱۳ الی ۱۸ عصر است که کشاورزان با توجه به شهرستان مربوطه با صرفه جویی در این ساعات مشمول برخورداری از مزایای این طرح خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: این طرح از ۱۵ خردادماه آغاز خواهد شد و مشترکین حوزه کشاورزی با مشارکت در آن از پرداخت هزینه برق معاف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته مشترکین بخش کشاورزی کل سهمیه پیک سایی مربوط به این حوزه را به میزان ۴۰ مگاوات تحقق بخشیدند و پاداش همکاری مشترکین این حوزه به میزان ۲۵ میلیارد ریال در صورتحساب‌های برق مصرفی آنها اعمال شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *