نقش آموزش و ترویج در مقابله با ریسک بخش کشاورزی/ نساجی زواره و حسین پرونده بررسی کردند

پایگاه خبری DA1news: اولین جلسه کارگروه ستادی برنامه ریزی آموزشی-ترویجی صندوق بیمه کشاورزی در راستای اجرای قرارداد همکاری آموزشی و ترویجی فی مابین موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ این جلسه که با حضور مجتبی نساجی زواره مدیر کل دفتر آموزش بهره‌برداران ومشاغل کشاورزی و حسین پرونده مدیر کل دفتر آموزش و ترویج صندوق بیمه کشاورزی و نمایندگان دفاتر ستادی موسسه برگزار شد، تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در سنوات گذشته در حوزه برنامه‌های آموزشی-ترویجی بیمه کشاورزی، تعهدات دفاتر ستادی موسسه در تفاهم نامه و مسائل و چالش‌های پیش رو بررسی شد.

بر اساس این گزارش مدیر کل دفتر آموزش بهره‌برداران بر تدوین برنامه آموزشی_ترویجی مورد نیاز صندوق بیمه کشاورزی با زمان‌بندی مشخص و برگزاری جلسات دبیرخانه کارگروه ستادی بصورت ماهیانه تاکید نمود.

همپنین حسین پرونده در ادامه جلسه به هم راستا بودن اهداف صندوق بیمه کشاورزی با اهداف وزارت جهاد کشاورزی در تامین امنیت غذایی و نقش آموزش و ترویج در مقابله با ریسک بخش کشاورزی اشاره نموده و برای همکاری دوجانبه اعلام آمادگی کامل نمود.

گفتنی است در این نشست نمایندگان دفاتر ستادی موسسه و اعضاء کارگروه ستادی به ارائه گزارش عملکرد سال گذشته پرداختند ودر خصوص برنامه های آتی، مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت‌های دفاتر توضیحاتی ارائه و راهکارهایی را پیشنهاد دادند.