قاسمی تاکید کرد: اجتناب از انجام کارهای سطحی در حوزه آموزشهای رسمی

پایگاه خبریDA1news:  محمدمهدی قاسمی معاون سازمان تات به ضرورت اجتناب از انجام کارهای سطحی و لزوم عمق دادن به فعالیتها، به ویژه در حوزه آموزشهای رسمی تاکید کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی جلسه بررسی قرارداد همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی که ما بین وزرای دو وزارتخانه صورت گرفته بود در سالن جلسه مروج موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

بر اساس این گزارش این جلسه با حضور محمد مهدی قاسمی معاون سازمان تات آقابابایی و آریانپور، مدیرکل و معاون دفتر تالیف کتابهاي درسی فنی حرفه اي و کاردانش وزارت آموزش و پرورش، میرجلیلی و نیک فرجام معاون و مدیر امور آموزشی و فریبا کاظمی رئیس اداره آموزش های رسمی برگزار شد.

قاسمی به ضرورت اجتناب از انجام کارهای سطحی و لزوم عمق دادن به فعالیتها، به ویژه در حوزه آموزشهای رسمی تاکید کرد و گفت: کنترل، نظارت و بازنگری لازمه این کار است و اعلام آمادگی کرد که از تمامی ظرفیت های موجود در این مسیر بهره گرفته شود.

در ادامه این نشست آقابابایی ضمن تاثید ضرورت انعقاد تفاهم نامه وقرارداد همکاری مشترک، بر بند یک و دو سیاستهای کلی مقام معظم رهبری در بخش کشاورزی در تربیت نیروی انسانی و امنیت غذایی تاکید کرد و تزریق دانش روز حوزه کشاورزی وحضور کارشناسان ومتخصصان کشاورزی در کمیسیونهای تخصصی را در تدوین محتوای آموزشی ضروری دانست تا نیروی انسانی ماهر، با کیفیت در حوزه کشاورزی و سایر حوزه ها تربیت و در تحویل کارفرمایان و ذینفعان قرار گیرد.

همچنین در این جلسه آریانپور اظهار داشت: با توجه به نابسامانی و ناهماهنگی بین دو شاخه فنی حرفه ای و کاردانش، تهیه سند طراحی مفهومی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد تا از موازی کاری ها و همپوشانی های بین این دو شاخه کاسته شود.

گفتنی است در انتهای جلسه آقابابایی و آریانپور از نمایشگاه طرح ها و برنامه ها و دستاوردهای موسسه آموزش و ترویج بازدید به عمل آوردند.