نقشه راه کشاورزی در بخش‌های مختلف استان همدان اجرا می‌شود

پایگاه خبریDA1news:  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از اجرای نقشه راه کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ خبر داد و گفت: تولید بر اساس نقشه راه، تولید علم محور است و منافع همگان را تأمین می‌کند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، رضا بهراملو با تاکید بر اجرای نقشه راه کشاورزی استان همدان اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ نقشه راه کشاورزی در بخش‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نقشه راه توسعه متوازن را در پی دارد افزود: برای دستیابی به امنیت غذایی و در راستای بهینه سازی، نسخه اولیه نقشه راه مورد ارزیابی گام به گام قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: در ویرایش جدید، نقشه راه به ۱۲ زیربخش‌ اصلی و مجزا تقسیم بندی شده که در نهایت با اجرای آن ارتقای کمی و کیفی تولیدات کشاورزی مشهود خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقتدار و امنیت غذایی با رعایت سه مولفه بهره‌گیری از نقشه راه، استفاده از نظرات کشاورزان نمونه ملی و یاران تولید محقق می‌شود اضافه کرد: نقشه راه کشاورزی به منزله برنامه‌ریزی میان مدت و بلند مدت است به طوری که تولید، سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات طبق برنامه انجام شود.

بهراملو در پایان تولید بر اساس نقشه راه را تولید علم محور دانست و گفت: این مهم به عنوان یک الگوی تولیدی مدنظر است و یکی از معیارهای تولید در سازمان جهاد به شمار می‌رود.

 

جهت دریافت اخبار در کانال ایتای DA1news کلیک نمایید