نظارت تعاون روستایی خراسان رضوی بر توزیع سوخت و فرآورده های نفتی

پایگاه خبری DA1news: بیش از۲۰ میلیون لیتر سوخت و فرآورده های نفتی توسط شبکه تحت نظارت تعاون روستایی خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی DA1news به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، آرش آوان مدیر تعاون روستایی استان خراسان رضوی از توزیع بیش از ۲۰ میلیون لیتر سوخت و فرآورده های نفتی در استان خبر داد.
وی اظهار داشت: شبکه تعاونی های روستایی استان در فصل اول سال جاری موفق به تامین و توزیع 20 میلیون و 420 هزار 2 لیتر انواع سوخت و فرآورده های نفتی شده است.
آوان ادامه داد: این سوخت ها شامل بنزین، نفت گاز و نفت سفید در جایگاه های توزیع فرآورده های نفتی خود در روستاها گردیده است که با توجه به گازرسانی به اکثر روستاها، عمده این مقدار توزیع ، مربوط به بنزین و نفت گاز می باشد.
مدیرتعاون روستایی استان گفت :در تمامی جایگاه های سوخت شبکه ، استانداردسازی بر اساس شاخص های شرکت پخش فرآورده های نفتی انجام شده است یا در حال انجام می باشد.
این مقام مسئول گفت: این مهم به تمامی شرکت های دارای جایگاه های سوخت تاکید جدی گردیده است. همچنین تعداد بسیاری از این جایگاه ها مجهز به سیستم های کنترل بخارات بنزین و جلوگیری از تبخیر آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *