مسعود نجفی : پروژه های حوزه علم و فناوری با کمک استانداری خراسان رضوی اجرایی شود

پایگاه خبری DA1news: رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی دانش بنیان شدن بخش كشاورزی و ارتقای بهره‌وری را دو راهبرد مهم در دستور كار مركز استان عنوان کرد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی، مسعود نجفی در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بر لزوم دانش بنیان شدن حوزه کشاورزی استان تاکید کرد و خواستار اجرایی شدن پروژه های حوزه علم و فناوری با کمک استانداری شد.
وی با اشاره به اینکه این مرکز 10 بخش تحقیقاتی و گروه های آموزشی در حوزه های مختلف کشاورزی دارد، افزود: محققان مرکز با پشتوانه سالها کار علمی و ارتباط تنگاتنگی که با بهره برداران دارند در این راستا مثمر ثمر بوده اند.
ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گفت: در این مرکز دانشمندان و محققان زیادی با همت، غیرت و دغدغه در جهت پایداری امنیت غذایی استان تلاش می کنند.
وی افزود: غذا یکی از مهمترین موضوعات هر کشوری است و خراسان رضوی به دلیل خشکسالی های مداوم و تغییرات آب و هوایی نیازمند اجرای سیستم نوین آبیاری و دانش بنیان کردن و ارتقای بهره وری بخش کشاورزی می باشد.
معاون استاندار خراسان رضوی آمادگی استانداری را در جهت کمک به اجرای پروژه های اولویت دار استان و معرفی به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بخش کشاورزی اعلام کرد.