افلاطونی اعلام کرد: احداث شهرهای مولدکشاورزی اقدامی هوشمندانه است

پایگاه خبری DA1news: رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: احداث شهرهای مولدکشاورزی اقدامی مدبرانه وهوشمندانه است که اگر به درستی اجرا شود تحول بزرگی در بخش کشاورزی ایجاد می کند.
.
به گزارش پایگاه خبری DA1news به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی عصر امروز در نشست بررسی شهرهای مولد کشاورزی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت:باید برنامه ریزی ها به نحوی باشد که درروند احداث شهرهای مولدکشاورزی منطبق با اهداف قانون گذار پیش رود.
وی افزود: جای چنین طرح های بزرگی در کشور خالی است ونیاز بدان احساس می شود.رییس سازمان اموراراضی کشور با اعلام آمادگی برای همراهی و همکاری در اجرای شهرهای مولد کشاورزی گفت:مطالعات دقیق، جانمایی مناسب این شهرها وتوجه به تمامی ابعاد ، شاخصه ها، ظرفیت ها وتوانمدهای منطقه مورد نظر بسیارضروری است.
وی افزود: باید دقت داشت تا شهرهای مولد کشاورزی که با نیت خیرخواهانه و زمان و زحمات بسیاری احداث میشوند از اهداف قانون گذار منحرف نشوند و مورد سوءاستفاده افراد سودجو قرار نگیرد.
شایان ذکر است: در این نشست رئیس قرارگاه نوآوری و پیشرفت وزارت جهادکشاورزی، معاون توسعه و ساماندهی اراضی، سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی، سرپرست دفتر امور حقوقی، سرپرست دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی‌ سازمان امور اراضی کشور و جمعی از کارشناسان نیز حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *