استفاده از ظرفیت ها در حراست و مواظبت از اراضی کشاورزی درجه یک و دو

پایگاه خبری DA1news: رضا افلاطونی گفت: از اراضی کشاورزی درجه یک و دو به دقت مواظبت و حراست کنید و در این زمینه از ظرفیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی ،دادستانی و سایر نهادهای نظارتی استفاده شود.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور اراضی کشور، رضا افلاطونی دربخش پایانی وجمع بندی اولین روز نشست آموزشی سرارسری مدیران ستادی واستانی این سازمان ضمن بیان اینکه باید تصویر واقعی و درستی ازخدمات وفعالیت‌های سازمان امور اراضی کشور درافکار عمومی ارایه گردد.

وی اظهارداشت:مدیران وکارکنان این سازمان وظایف مهم وخطیری درحوزه مدیریت زمین برعهده دارند که باید خدمات وفعالیت های آنان به خوبی درفکارعمومی مطرح شود.
وی افزود:باید فعالیت های روابط عمومی و ترویجی جدی گرفته شود و همه کارها به موقع اطلاع رسانی گردد.
رییس سازمان اموراراضی کشورگفت: توسعه ارتباط وتعامل با ستاد سازمان،استفاده ازسامانه ها برای پاسخگویی سریع وبه موقع به مراجعان وافزایش بهره وری نیروی کار از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: ملاک ارزیابی مدیران اطلاعات وارد شده به سامانه‌هاست و باید همه استان‌ها تلاش کنند تا اطلاعات را در سامانه‌های موجود بارگذاری کنند.
وی تاکید کرد: مدیران باید حضور موثر وبا مطالعه ای در جلسات داشته باشند.
رئیس سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد: باید برای افراد زیر مجموعه تقسیم کار انجام شود و از تمام ظرفیت کارکنان به درستی استفاده شود.
وی افزود: از ظرفیت، تعامل و ارتباطات یگان حفاظت در استان‌ها استفاده شود.
افلاطونی ادامه داد: در رفع تداخلات سرعت و دقت وجود داشته باشد و استان‌ها شرکت‌های پیشرانه را شناسایی کنند و با انها قرارداد امضا کنند.

مدیریت های امور اراضی استان های برتر معرفی شدند
بر اساس این گزارش، در بخش پایانی اولین روز این نشست، مدیریت‌های امور اراضی استان ها در شاخص‌های مختلف ارزیابی و رتبه های برترمعرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان امور اراضی کشور، در بخش پایانی اولین روز نشست در ارزیابی به عمل آمده از سوی سازمان امور اراضی کشور برای مقطع زمانی سال ۱۴۰۱،مدیریت های اموراراضی استان های برتر در شاخصه‌های مختلف حفاظت از اراضی کشاورزی ، واگذاری و نظارت بر اجرای طرح‌ها، تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی و آموزش و ترویج معرفی شدند.

****

به گزارش خبرنگار اخبار روزانه کشاورزی، در عصر اولین روز نشست آموزشی سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان اموراراضی کشورکه درمحل مرکز آموزش برگزار شد، معاونان و مدیران دفاتر تخصصی سیاست‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود راتبین و تشریح کردند.
همچنین این گزارش حاکیست، در این نشست، معاون توسعه و ساماندهی اراضی، معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی و سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع به همراه مدیران دفاتر تخصصی مربوطه، مسئول نمایندگی ولی فقیه، مدیر کل دفتر مهندسی و حدنگاری اراضی، مدیر کل دفتر ترویج، روابط عمومی و امور بین‌الملل، مدیرکل دفتر حقوقی، سرپرست دفتر حراست و فرمانده یگان حفاظت اراضی نسبت به تبیین و تشریح برنامه‌های خود اقدام کردند و به سوالات مطروحه مدیران امور اراضی استان‌ها پاسخ داده و تبادل نظر شد.