آقاجانی: آموزش و ترویج، وظیفه اصلی واحد فناور «سبزبان»

پایگاه خبری DA1news: واحد فناور سبزبان توسط دکتر محمدعلی آقاجانی عضو هیات علمی بخش تحقیقات گیاهپزشکی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و موسس واحد فناور سبزبان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این واحد توضیحاتی داد که در پی می آید:

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، آقاجانی موسس واحد فناور سبزبان در ابتدای سخنان خود گفت: آموزش و ترویج اصل اساس وجود سبزبان بوده و تلاش دارد که با استفاده از یافته های علمی کشاورزی به بهره برداران  وکشاورزان آموزش و راهنایی کند.

عضو هیات علمی بخش گیاهپزشکی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: کشاورزی امروز پذیرای کشاورزی علمی بوده و به همین جهت به سمت استفاده از پلتفرم های آموزشی و سایت های علمی در بخش کشاورزی سوق پیدا کرده است.

آقاجانی افزود: استان گلستان که یکی از استان های پیشرو در کشاورزی بوده و تبع آن فعالان این بخش نیز در جهت پیشبرد و پیشرفت فعالیت های خود به استفاده و بکارگیری یافته های علمی محققان کشاورزی سوق پیدا کرده اند.

وی افزود: واحد فناور سبزبان نیز با هدف آموزش و ترویج کشاورزی و با استفاده از آخرین تحقیقات علمی کشاورزی کار خود را در پلتفرم های مختلف آغاز نموده و سعی دارد با گسترش فعالیت های خود سهمی در آموزش و توریج و در نهایت کشاورزی کشور داشته باشد.

 

ویدئو این گفت و شنود را در کانال آپارات DA1news.com ببینید: