موانع و مشکلات دهكده فناوری كشاورزی آذربایجان شرقی رفع می شود

پایگاه خبری DA1news: نشست هم‌اندیشی علیرضا دهناد رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی با شرکت های دانش بنیان و فن آور مستقر در دهکده کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی آذربایجان شرقی برگزارشد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی ،در راستای پیشبرد جهش تولید و فناوری در حوزه کشاورزی، نشست رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی،با شرکت‌های مستقر در دهکده کشاورزی برگزار شد.

در این جلسه، گزارشی در مورد خدمات ارائه شده به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، از جمله تامین محل کار، تجهیزات و تاسیسات، خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی با هزینه پایین، خدمات اطلاع‌رسانی،مالی، اعتباری، پروژه یابی و بازاریابی، آموزش‌های تخصصی و مشاوره به صاحبان ایده، در خصوص چگونگی ثبت ایده و مراحل آن، همچنین بر حمایت از توانمندسازی و توسعه سازمانی این واحدها ارائه شد.

در ادامه، علیرضا دهناد در جریان بازدید از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دهکده، قول مساعد داد که برای رفع موانع و مشکلات این واحدها و تسریع روند رشد و توسعه آنها، تمام تلاش خود را به کار ببندد. وی با اشاره به نقش مهم دهکده فناوری کشاورزی در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان آذربایجان شرقی، بر حمایت کامل خود از این دهکده و توانمندسازی فناوران تاکید کرد.

 

منیع: مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبيعي آذربایجان شرقی