اکبر کرامتی مطرح کرد: شناسایی و استفاده ظرفیت های شرکت های دانش بنیان

پایگاه خبری Da1news: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت:شناسایی ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و استفاده از تولیدات آنها می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، اکبر کرامتی در بازدید از شرکت های دانش بنیان مستقر در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی در پردیس سعیدآباد افزود: با توجه اینکه یکسری مسائل و مشکلات در بخش کشاورزی ما وجود دارد ما به علم و دانش نیاز داریم و از طرفی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از شرکت های دانش بنیان بخش کشاورزی ، سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از شرکت های مستقر در این دهکده حمایت کند. وی گفت: از شرکت های دانش بنیان مستقر در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی استان حمایت می شود.

رئیس دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی نیز گفت: ما از آغاز فعالیت دهکده و در عرض ۴ ماه توانستیم ۴۱ شرکت را شناسایی و جذب کنیم که ۳۰ شرکت در دهکده مستقر شده اند و هشت شرکت نوع ۳ و ۲ نیز دانش بنیان شده و به صورت کارگاهی مشغول فعالیت هستند.بقیه شرکت ها نیز نمونه سازی انجام داده اند و در آستانه دانش بنیان شدن هستند.

صدقعلی زمانی با اشاره به اینکه ۹۰ درصد زیرساخت ها در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی و سایر بخش های مرکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی آذربایجان شرقی مهیا است ادامه داد: ما از شرکت ها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری حمایت می کینم و اگر با ارائه تسهیلات از این شرکت ها حمایت شود تا پایان ۱۴۰۲، یکصد شرکت فناور می توانیم پذیرش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *