روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست در تقویم رسمی کشور ثبت شد

پایگاه خبری DA1news: معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از ثبت دومین مناسبت رسمی محیط زیستی در تقویم رسمی کشور خبر داد و گفت: ۱۵ اسفند به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیطزیست در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی روز سه‌شنبه افزود: پانزدهم اسفند به عنوان روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست در نتیجه اهتمام دولت سیزدهم و اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور به موضوع حفاظت و صیانت از محیط زیست، بعد از روز زمین پاک که نخستین مناسبت محیط زیستی در تقویم رسمی کشور بود، در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

وی، ثبت روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست در تقویم رسمی کشور را اتفاقی ارزشمند برای جامعه محیط زیستی کشور دانست و گفت: آموزش در زمینه محیط زیست یکی از گام‌های اساسی برای حفظ و صیانت از محیط زیست کشور است؛ بنابراین این اتفاق را به جامعه محیط زیستی ایران و همکارانم در سازمان حفاظت محیط زیست تبریک می‌گویم و امیدوارم سرآغاز مهمی برای گسترش سواد محیط زیستی و نسل‌سازی برای آینده کشور باشد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از توجه دولت سیزدهم و شورای فرهنگ عمومی کشور به موضوع آموزش محیط‌زیست قدردانی کرد.