رحمانی اسدی: فضا برای استفاده از محصولات فناورانه باز است

پایگاه خبری DA1news: رحمانی اسدی گفت: فضا برای استفاده از محصولات فناورانه باز است و مراکز استانی برای کمک به بخش خصوصی می‌توانند اثرگذار باشند.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب، رئیس بخش خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان به همراه تعدادی از اعضای هیات علمی و محققین آن مرکز در نشستی صمیمانه با حضور رحمنی اسدی، در موسسه تحقیقات خاک و آب کشور حضور پیدا کردند.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست حمید ملاحسینی رئیس بخش خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بخش، مسائل مهم مرتبط با خاک و آب در این استان را مطرح و همکاران جدید جذب شده در این مرکز را معرفی کرد.
هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب کشور در این نشست گفت: بخش تحقیقات خاک و آب مرکز اصفهان جز بخش های قدیمی و اثرگذار استانی است و هم اکنون این بخش در راستای شرح وظایف اجرایی و پژوهشی موسسه، نسبت به انجام خدمات اقدام می‌کند.
رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب کشور تأکید کرد با توجه به بحران آب در استان اصفهان انتظار می‌رود این این بخش در حیطه مسائل مختلف حوزه آب ماننده بهره‌وری فعال‌تر عمل کند.
گفتنی است این نشست با حضور حامد رضائی معاون پژوهش و فناوری موسسه و فرهاد مشیری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی موسسه در موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برگزار شد.

 

منبع: موسسه تحقیقات خاک و آب