رتبه سوم کشوری آذربایجان غربی در صدور مجوزهای طرح های کشاورزی

پایگاه خبری DA1news: مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آیین گشایش چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع کشاورزی استان گفت: از شرکتهای دانش بنیان در بخش کشاورزی که در این نمایشگاه حضور دارند، در خصوص توسعه فعالیت های آنان حمایت می کنیم.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، مجتبی قلنجی افزود: ما به عنوان حفظ بستر اراضی کشاورزی علی رغم اینکه ماموریت ذاتی سازمانی خودمان را انجام می دهیم، در حوزه حمایت از طرح های کشاورزی و غیر کشاورزی و همچنین وابسته به کشاورزی حمایت های همه جانبه داریم و رتبه سوم کشوری در صدور مجوزها را داریم.
وی تصریح کرد: آذربایجان غربی یکی از قطب های مهم کشاورزی در کشور است و امور اراضی استان نیز همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع کشاورزی ارومیه با ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم درخصوص نحوه صدور مجوز به متقاضیان در حاشیه این نمایشگاه ، از توسعه فعالیت های دانش بنیان در بخش کشاورزی حمایت می کند.
قلنجی افزود: این استان در حوزه واگذاری اراضی با عکسهای ملی برای اجرای طرحهای کشاورزی و وابسته به کشاورزی بنیز جزواستانهای پیشرو در کشور است.