توسعه پایدار و منابع تجدیدپذیر آب و انرژی در حوزه آبخیز زاینده رود بررسی شد

پایگاه خبری DA1news: جلسه بررسی طرح پیشنهادی دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان برنامه توسعه پایدار و منابع تجدید پذیر آب و انرژی در حوزه آبخیز زاینده رود با حضور نمایندگانی از سازمان های مختلف برگزار و مباحث فنی، اقتصادی و اجتماعی پروژه ارزیابی گردید.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ،در این جلسه حاضران پس از استماع طرح برنامه توسعه پایدار و منابع تجدیدپذیر آب و انرژی در حوزه آبخیز زاینده رود به بیان نقطه نظرات خود در مورد مباحث فنی و اقتصادی و اجتماعی پروژه پرداختند . در پایان مقرر شد طرح پس از اصلاح مجددا به مرکز ارسال گردد تا در کارگروه پژوهش استان مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
جلسه ی مذکوربا حضور نمایندگان استانداری، شرکت آب منطقه ای، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل هواشناسی، مرکز مطالعات آب دانشگاه آزاد اصفهان برگزار گردید.
با حضور نمایندگانی از سازمان های مختلف استان جلسه بررسی طرح پیشنهادی دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان برنامه توسعه پایدار و منابع تجدید پذیر آب و انرژی در حوزه آبخیز زاینده رود با حضور نمایندگانی از سازمان های مختلف برگزار و مباحث فنی ، اقتصادی و اجتماعی پروژه ارزیابی گردید.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ،در این جلسه که در تاریخ پنجم مهرماه 1402 در محل اتاق جلسات شهید احمد حجتی مرکز برگزار شد حاضران پس از استماع طرح برنامه توسعه پایدار و منابع تجدیدپذیر آب و انرژی در حوزه آبخیز زاینده رود به بیان نقطه نظرات خود در مورد مباحث فنی و اقتصادی و اجتماعی پروژه پرداختند . در پایان مقرر شد طرح پس از اصلاح مجددا به مرکز ارسال گردد تا در کارگروه پژوهش استان مورد بررسی مجدد قرار گیرد.
جلسه ی مذکوربا حضور نمایندگان استانداری، شرکت آب منطقه ای، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل هواشناسی، مرکز مطالعات آب دانشگاه آزاد اصفهان برگزار گردید.