بازدید مدیر کل امور مالی سازمان تات از واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

پایگاه خبری DA1news: مجید یوسفیان مدیر کل امور مالی سازمان تات به همراه اصغری‌نژاد مدیر، همتیان معاون امور مالی موسسه آموزش و ترویج در سفر دو روزه به استان گلستان از فضاهای آموزشی، ورزشی و خوابگاهی واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی بازدید نمودند.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان علیرضا صابری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان ضمن خیرمقدم گویی به معرفی واحد آموزش و بیان برنامه‌های در دست اجرا پرداخت. صابری به سیاست‌های سازمان تات در خصوص تربیت کشاوررزان آینده اشاره و افزود در همین راستا با هماهنگی موسسه آموزش و ترویج مهمترین وظیفه این واحد تربیت کشاورزان آینده می باشد.
رئیس مرکز همچنین به جهت استفاده بهینه از پتانسیل های این مجموعه، اجرای دوره های آموزش کارکنان به صورت ملی، منطقه‌ای برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه های ترویجی برای منطقه غرب استان را از دیگر برنامه های این واحد در جهت افزایش بهره وری بخش کشاورزی اعلام نمود.
مهندس یوسفیان مدیر کل امور مالی سازمان تات ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های کارکنان واحد آموزش در سخنانی واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی را از قدیمی ترین مراکز فعال در امر آموزش های مهارتی بخش کشاورزی دانسته و افزود این واحد دارای ظرفیت و پتانسیل آموزشی بالایی بوده و تمامی امکانات برای اجرای دوره های آموزشی کارکنان و کارشناسان جدید الاستخدام در این واحد فراهم که انشااله با حمایت و توجه سازمان تات و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان از این ظرفیت استفاده بهینه بعمل آید.
در ادامه مهندس یوسفیان و هیات همراه از مجموعه سالن غذاخوری، خوابگاه کارکنان، سالن ورزشی واحد آموزش بازدید به عمل آوردند. خاطر نشان می سازد در این بازدید صابری رئیس مرکز، قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز، حسینی مدیر امور مالی مرکز و تازیکه مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی یوسفیان را همراهی نمودند.