افتتا ح 46 مزرعه نوآوری/ ضرورت معرفی فعالیت های دانش بنیانی تات

پایگاه خبری DA1news: جلسه شورای تحقیقات کشاورزی با حضور دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان، دکتر حسین جعفری معاون پژوهش و فناوری و دیگر اعضای شورای تحقیقات یکشنبه 7 اسفند جاری در سالن شهید اسماعیلی راد برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی حجت الاسلام هاشمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ضرورت بهره مندی از فرصت معنوی ماه شعبان برای آماده شدن برای ورود به ماه مبارک رمضان یادآورشد.
وی ادعیه توصیه شده از سوی بزرگان دین در این ماه را مورد اشاره قرار داد و مطالبی در خصوص مضامین بلند مناجات حضرت امیر (ع) بیان داشت. وی تصریح کرد: اهل بیت معدن رسالت و محل هبوط ملائک هستند و این بدان معنی است که ظرف وجودی ایشان به قدری وسیع است که می تواند همه موجودات و همه عوالم را در خود جای دهد و هر کس خود را به جریان مقدس اهل بیت متصل کند ظرف وجودی اش گسترش می یابد و کمالات روحی و اخلاقی در انسان پرورش می یابد.
دکتر خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان ، معرفی تات به عنوان سازمانی دانش بنیان ، بهره ور، پاسخگو به مجموعه های خارج از سازمان را از جمله راهبردهای مهم سازمان نام برد که لازم است کلیه موسسه های تحقیقاتی برای این مهم برنامه ریزی کنند.
وی در ادامه این مطلب بیان داشت: رئیسان موسسه های تحقیقاتی خروجی های فناورانه خود را احصا کنند و ارزش اقتصادی آن را برآورد و اعلام نمایند.
دکتر خیام نکویی از افتتاح 46 مزرعه نوآوری تا کنون خبر داد وفعالیت های دانش بنیانی این مجموعه را برشمرد.
دکتر جعفری معاون پژوهش و فناوری ضمن ارائه گزارشی از پروژه های فناورانه مصوب بیان داشت: برنامه راهبردی کلان 4ساله در رابطه با فعالیت های موسسه، برنامه ها و ماموریت های با توجه به راهبردهای کلان و تخصصی برای هر موسسه تدوین و جمع بندی شده است که در این گزارش به برخی از آن ها اشاره شد.
در این جلسه گزارش ارائه شده توسط دکتر علیزاده رئیس موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور از اقدام ها و برنامه های این موسسه به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *