جهان بذر پارس نهاده و واردات بذر نسل اول

پایگاه خبری DA1news: شرکت جهان بذر پارس نهاده در بیستمن نمایشگاه بین المللی نهاده های کشاورزی شیراز با شعار اعتماد و برداشت بیشتر حضور داشت.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، شرکت جهان بذر پارس نهاده یکی از شرکت های حاضر در سالن حافظ بیستمین نمایشگاه نهاده های کشاورزی شیراز بود که با شعار اعتماد و برداشت بیشتر در این نمایشاه غرفه زیبایی را بخود اختصاص داده بود که خبرنگار ما گفتگویی با یوسف منصوری مدیرعامل این شرکت داشت که در این گزارش خواهید خواند.
جهان بذر پارس نهاده با واردات بذرصیفی جات پا به عرصه کشاورزی گذاشته است وعمدا محصولات آنها بذرهای هندوانه ذرت شیرین،گوجه ،کدو وانواع خربزه ها است.

*حضور با ارایه محصولات بهتر و بذرهای کیفیت تر در نمایشگاه
مدیرعامل شرکت جهان بذر پارس نهاده برای پنجمین سال متولی که درنمایشگاه تخصصی جهادکشاورزی شیراز شرکت می کند و می گوید: با هدف ارایه محصولات بهتر و بذرهای با کیفیت تر در نمایشگاه امسال شرکت کرده است.

*واردات بذرنسل اول
منصوری عمد فعالیت خود را واردات بذر عنوان می کند و ادامه می دهد که عمدتا این بذرها نسل اول هستند با کیفیت و تناژ بالا که برای صادرات گزینه مناسبی می باشند.
به گفته مدیرعامل شرکت جهان بذر پارس نهاده هر چقدر کیفیت محصولات بیشتر باشد و کشاورز رضایت بیشتری داشته باشد قطعا جایگاه بهتری بین مخاطب خود دارد.

منصوری از جمله برنامه پیش رو شرکت جهان بذر پارس نهاده را ارایه بهترین و با کیفیت ترین بذرهای مناسب با آب و هوای کشور به کشاورزان ارایه دهند.

*واردات بذرهای مقاوم به کم آبی
وی با اشاره به کاهش بارندگی های طی سال های اخیر وخشکسالی های فراگیر در کشورمطرح می کند دراین زمینه جهان بذر پارس نهاده اقدام به واردات بذرهای مقاوم به کم آبی هستیم که نسبت به تنش کم آبی خود را بهتر نشان دهد.
مدیرعامل شرکت جهان بذر پارس نهاده با بیان اینکه در حال حاضر 35 بذرتجاری شده دارند می گوید در آینده نزدیک به 60نمونه افزایش خواهد یافت.
وی از جمله برنامه آینده را واردات بذرهای عنوان کرد که بیشتربه توان از آن به صورت خشکبار استفاده کرد.