نظارت بر طرح های ماده۳ به سنم فارس واگذار شد/ فارغ التحصیلان از ظرفیت ایجاد شده استفاده نمایند

پایگاه خبری DA1news: رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس از واگذاری ماده ۳ نظارت بر طرح های حفظ و بهره برداری جنگل و مراتع به این سازمان خبر داد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی‌ سنم فارس، محمد جواد احمدی گفت: در راستای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان منابع طبیعی و آبخیزداری، تفاهم نامه همکاری مشترک با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس در خصوص نظارت بر طرح های ماده۳ (حفظ و بهره برداری طرح های جنگل و مراتع) به امضا رسید.

محمدجواد احمدی افزود: با اجرای این تفاهم نامه توان و پتانسیل کارشناسان عضو سازمان نظام مهندسی و مراکز خدمات تخصصی غیر دولتی مستقر در دهستان ها در حفاظت ، توسعه و بهره برداری از مراتع و جنگل ها در کنار اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری قرار می گیرد‌ تا سطح نظارت را ارتقا و هزینه های جاری دولت را کاهش نماید.

رییس شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی کمک به ارتقاء بهره‌وری و کمک به مهندسی‌سازی فرآیند حفظ، احیا و بهره‌برداری از منابع طبیعی را از نتایج امضا این تفاهم‌نامه داشت و افزود: ارتقاء شاخص‌های حفاظت، احیاء و بهره‌برداری منابع طبیعی و آبخیزداری در استان و استفاده از ظرفیت‌های فنی مهندسی منابع طبیعی و آبخیزداری در فارس از اهداف مورد نظر است.

احمدی تاکید کرد: فارغ التحصیلان و کارشناسان رشته های منابع طبیعی و آبخیزداری دارای عضویت و پروانه اشتغال معتبر از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان می توانند با حضور در دوره آموزشی و فراگیری موارد فنی تخصصی از ظرفیت ایجاد شده استفاده نمایند.