اولین جلسه ستاد ساماندهي و پشتيباني مراكز جهادكشاورزي دهستان برگزار شد

پایگاه خبری DA1news: اولین جلسه ستاد ساماندهي و پشتيباني مراكز جهادكشاورزي دهستان در محل معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در اين جلسه دستورالعمل ستاد و ترکیب اعضاء ستاد، كميته‌های تخصصی و كارگروه استاني به تصويب رسيد؛ همچنین گزارشي از وضعيت مراکز جهادكشاورزي توسط دبيرخانه ستاد ارائه شد و در این خصوص پيشنهادات لازم ارائه و راهکارهای نحوه پيگيري و رفع آن مشخص گرديد.

محمدمهدی قاسمی رییس موسسه آموزش وترویج کشاورزی گفت:این ستاد بطور ماهانه تشكيل و مسايل مختلف مرتبط با مراكز جهادکشاورزی از جمله ساختار سازمانی، نيروی انسانی، وضعیت امكانات، تجهيزات، ساختمان‌ها، زیرساخت های ارتباطی و سامانه‌هاي مورد استفاده به بحث و بررسي گذاشته خواهد شد تا در خصوص بهبود هر یک از موارد تصميم لازم اتخاذ گردد.

گفتنی است اين ستاد با رياست محمدي معاون توسعه مديريت و منابع و دبيري محمدمهدی قاسمي معاون آموزش و ترويج سازمان تات و با حضور موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استانها، هادربادی رييس سازمان مرکزی تعاون روستايي، احمدي معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تات، فتح الهي رييس مركز نوسازي و تحول اداری، اشرف جهاني سرپرست مركز آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات و ساير اعضاء تشكيل گرديد.