دکتر برزعلی: ایجاد آرامش و تنظیم بازار شب عید اولویت نخست قرارگاه است

پایگاه خبری Da1news: جلسه قرارگاه استانی امنیت غذایی با حضور اعضای قرارگاه امنیت غذایی ۲۰ اسفند‌ماه در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، جلسه قرارگاه استانی امنیت غذایی با حضور اعضای قرارگاه امنیت غذایی ۲۰ اسفند‌ماه در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی استان با حضور دکتر محمد برزعلی ریاست سازمان جهادکشاورزی، کاووسی مدیرکل دامپزشکی، جامی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام، سرگرد مهری از سازمان بسیج اصناف و بازاریان، احمد واثق معاون دفتر اقتصادی استانداری، مهقانی معاون تولیدات گیاهی سازمان و دیگر اعضا قرارگاه برگزار شد.

در این نشست دکتر محمد برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی و فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: امسال به دلیل تقارن ایام پایان سال با ماه مبارک رمضان میزان خرید با توجه به برآورد خرید مردم، پیش بینی و برنامه ریزی متناسب و لازم صورت گرفته است.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان گلستان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نظارت و بازرسی‌ها باید از حالت سنتی خارج شده و به سمت هوشمند حرکت کند، گفت: در این الگو با کمترین نیروی انسانی و با بیشترین دقت و صحت عملیات نظارت اجرایی می‌شود.

دکتر برزعلی همچنین افزود: در شرایطی که تمامی فرآیندهای تولید تا توزیع در سامانه‌ها ثبت می‌شود و تمامی اطلاعات موجود است، باید شیوه‌ای از نظارت را ایجاد کرد که نیروی انسانی بتواند نظام یافته و هوشمند بر بازار نظارت کند. بنابراین همه بخش‌ها و سازمان‌های وابسته به جهاد کشاورزی عضو یک مجموعه هستند و همه باید در همه حوزه‌ها احساس مسئولیت کرده و پای کار باشند.

در ابتدای این جلسه بررسی مصوبات جلسه قبلی، ارائه گزارش از اقدامات قرارگاه امنیت غذایی و آخرین وضعیت کالاهای اساسی در سطح استان، وضعیت بازرسی و نظارت‌های انجام شده، وضعیت توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار و سایر موارد از دستورات این جلسه بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *