بزرگ‌ترین پروژه مزرعه «گوجی بری» کشور/ اجرای پروژه آبیاری قطره‌ای در مزرعه

پایگاه خبری DA1news: بزرگترین مزرعه «گوجی بری» کشور در سقز مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی مدیریت آب و خاک کردستان فریبرز عباسی مشاور وزیر و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی از بزرگترین مزرعه «گوجی بری» کشور در سقز  بازدید به عمل آورد.

بنا بر این گزارش، از سوی بهره‌بردار پروژه تقاضای افزایش سطح جهت بهره‌برداری بیشتر و سرمایه‌گذاری ارائه شد، و همچنین مطرح شد تا اصلاحات لازم در جهت تسریع روند اجرای پروژه آبیاری قطره‌ای در مزرعه صورت گیرد.

لازم به ذکر است که پروژه مذکور، با مشارکت بهره‌برداران در تامین اعتبارات مالی و مراحل اجرایی توسط مدیریت آب و خاک استان کردستان پیگیری شده است.

بر اساس این گزارش ، عباسی (مشاور وزیر و مجری طرح سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی) و ملکی (رئیس طرح سامانه‌های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی)، با حضور شهسواری (مدیر آب و خاک استان)، سیفی (معاون آب و خاک استان)، وزیری (مدیر جهادکشاورزی سقز)، توریوریان (مسئول سامانه‌های نوین آبیاری استان)، ساعدپناه، سجادی و اصلانی (کارشناسان آب و خاک استان)، پیشداد (رئیس اداره فنی-زیربنایی سقز)، مشاور، پیمانکار و جمعی از بهره‌بردارانِ پروژه آبیاری مزرعه گوجی‌بری شهرستان سقز، از محل پروژه بازدید به عمل آوردند.