استاندار مازندران در روماک گستر پارس جویبار/ مومنی در فریدونکنار

پایگاه خبری DA1news: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار از بازدید استاندار مازندران از مرکز پایانه صادراتی روماک گستر پارس در شهرستان جویبار خبر داد.
به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عبدالله رحیمی اظهار کرد: یوسف نوری استاندار مازندران، خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران، بابک مومنی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و جمعی از مسوولین استانی و شهرستان جویبار و اصحاب رسانه از پایانه صادراتی روماک گستر پارس در شهرستان جویبار بازدید کردند.

مدیر جهاد کشاورزی جویبار افزود: این پایانه صادراتی در صادرات انواع محصولات کشاورزی از جمله کیوی، کلم، کرفس، مرکبات، ملون، هلو و شلیل فعالیت دارد و محصولات فوق را به کشورهای مختلف صادر می کند.

وی با بیان اینکه در این بازدید نحوه فعالیت این پایانه و صادرات محصولات کشاورزی مورد بازدید قرار گرفت، تصریح کرد: پایانه محصولات کشاورزی مازندران در جویبار نخستین مرکز لجستکی صادراتی محصولات کشاورزی این استان است که در دو فاز در دست اجراست که فاز اول این واحد زیرساختی در زمینی به مساحت 31 هکتار ساخته و به بهره برداری رسید.

پیگیری مومنی از پروژه‌های راکد و نیمه تمام فریدونکنار

مومنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، به همراه جمعی از مسئولان این سازمان، از پروژه‌های راکد و نیمه تمام، مراکز ترویج روستایی و آبندان های شهرستان فریدونکنار بازدید کرد.
در جریان این بازدید، همکاران جهاد کشاورزی فریدونکنار در خصوص مشکلات اداری و اجرایی این شهرستان نکاتی را به رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه دادند.

مومنی در سخنانی در این جمع، اظهار داشت: ما در سازمان جهاد کشاورزی، سرمایه‌های ارزشمندی در شهرستان فریدونکنار داریم و اجرای پروژه ملی نوایی محله نشان‌دهنده اهمیت این شهرستان برای سازمان است.

وی با اشاره به استقبال زیاد از این پروژه پس از افتتاح، افزود: متقاضیان زیادی پس از افتتاح این پروژه به سازمان مراجعه کرده‌اند و ما در تلاش هستیم تا با پیگیری و رفع موانع، زمینه اجرای این پروژه‌ها را در سایر نقاط استان نیز فراهم کنیم.

 

منبع: سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران