حضور حداکثری فعالان بخش کشاورزی در نمایشگاه اصفهان

به گزارش DA1news: بیست و یکمین نمایشگاه جامع بین‌المللی کشاورزی ا صفهان در فضایی بالغ بر 10 هزار متر مربع در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با حضور مقامات کشوری، استانی و صنعت‌گران کشاورزی آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با فعالان صنعت کشاورزی و مدیران جهاد کشاورزی استان، هماهنگی جهت بازدید 2 هزار نفر از کشاورزان نمونه استان از این رویداد نمایشگاهی ازجمله برنامه های اجرا شده درنمایشگاه کشاورزی اصفهان بود.

همچنین در این نمایشگاه و در جهت افزایش کیفیت و ترویج آموزش‌های کاربردی برای کشاورزان، نشست‌های تخصصی و آموزشی با حضور اساتید دانشگاه و کارشناسان این حوزه به عنوان برنامه‌های جنبی برنامه‌ریزی و برگزار شد.

این نمایشگاه از روز 30 آذر تا 3 دی‌ماه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن‌دشت برگزار شد.

از تفاوت بارز این دوره از نمایشگاه اصفهان نسبت به نمایشگاه های دوره قبل حضور حداکثری فعالان بخش کشاورزی استان و همچنین از استان های همجوار می باشد.

برگزاری دورهای آموزشی توسط کارشناسان کشاورزی حاضر در غرفه ها از برنامه های اجرا شده بود که با استقبال قابل بسیاری  از فعلان و بهره برداران بخش کشاورزی و زراعی و باغبانی بود.

حضور معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در دومین روز برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی از دیگر رویدادهای این دوره از نمایشگاه بود.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *