کنشگران پروژه زنان کارآمد – روستای سرآمد شناسایی می شوند

پایگاه خبری DA1news: گزارش روند پیشرفت پروژه زنان کارآمد – روستای سرآمد در 32 پایلوت کشور با حضور محمد مهدی قاسمی رییس موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ارائه شد.

به گزارش اخبار روزانه کشاورزی به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی؛ در این جلسه، معاون سازمان تات با تأکید برارائه گزارش از طریق برنامه اقدام زمان دار (گانت چارت) گفت: در مطالعات اولیه پروژه مباحث تشکیل کارگروه، شناسایی روستا، شناسایی شرکاء، بازدید میدانی و نیازسنجی آموزشی انجام می‌شود که گزارش آن ارائه شد.

وی افزود: تمام کنشگران نقش آفرین در اجرای این پروژه باید شناسایی شوند و از تمام ظرفیت‌های استانی و ملی در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن پروژه استفاده کنیم.

در ادامه، مریم طهماسبی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری، ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی شدن پروژه و تیم سازی و تشکیل جلسات و بازدیدهای انجام شده، نقاط قوت و ضعف احصاء شده توسط مدیران ملی پروژه در 32 پایلوت را برشمرد.

طهماسبی همچنین با اشاره به اینکه پروژه های توسعه ای نیاز به تفکر کار گروهی و تأکید اسناد بالادستی دارد، افزود: با تمام مسائل پیش رو روند اجرایی شدن این پروژه در 32 روستا با جدیت در حال پیگیری و رصد می باشد و گزارش آن به صورت هفتگی ارائه خواهد شد.

گفتنی است؛ این جلسه با حضور محمدمهدی قاسمی، معاون سازمان تات ؛ مدیرکل و همکاران دفتر توسعه فعالیت های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در موسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد.

 

منبع: موسسه آموزش و ترویج کشاورزی